fredag 14 december 2012

Baby vol 2.

Då kör vi igen!

Länge sedan sist - men nu skall jag försöka ta mig i kragen och blogga flitigare. Som ni kanske ser är magen lite större sedan sist, där inne sprattlar bebis nr 2. Nu kanske ni tror jag är närmare v. 30 om man skulle jämföra med då jag väntade Isabella, men nej nej. Här på bilden är vi nästan halvvägs, och för tillfället inleds 22.veckan. Känner mig stor redan nu.

Är så dålig att skriva all baby- och graviditetsfaktan i dagböcker, så får försöka använda bloggen istället. Hittills har jag mått helt ok, förutom några korta migränattacker och trötthet i början. Däremot har jag nog en känning att det kommer bli tyngre denna gång, foglossningen gör sig då och då påmind och lite tungt i benen efter en lång arbetsdag. Men vi tar en dag i sänder.

Bakom mig har jag båda ultraljuden, så nu blir följande gång vi får se "Mymlan" först vid förlossningen, om allt bara går väl. Nästa vecka rådgivning och sen blir det jullov! Skall bli riktigt skönt att bara lägga fötterna upp i vädret och njuta/ta det lugnt i 16 dagar.




1 kommentar:

  1. Vad roligt att du har börjat blogga igen! Och stort grattis till bebben i magen, så roligt! Jättefin mage har du, jag var sådär stor om min hur tidigt som helst tycker jag :)

    SvaraRadera