fredag 4 januari 2013

Paska juttu

Nåja, en i raden för mig roliga skithistorier. Liksom konkret, så sluta läsa om du är känslig.

Som jag skrev innan skulle jag ringa till FPA. Det gjorde jag och det var kö. Försökte under två timmars tid före det "nappade". Då jag hunnit fråga min första fråga börjar jag känna skitlukt. Vid fråga två sitter flickan och tar av sig blöjan som är fylld med skit.

Josephine till vänliga FPA-kvinnan: "Valitettavasti minun on soitettava jonottamaan myöhemmin. Tyttö otti paskavaipan pois niin pitää mennä pesee paska pois"

För det första måtte det ha varit roligt med min finska (som inte är så perfekt i dylika situationer) och kanske var det också lite oväntat. Vänligt skrattade hon till och önskade oss en trevlig fortsatt dag.

Skit. Hon verka vara en schyst typ att prata med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar