söndag 6 maj 2012

06052012

Trevlig med grannar som hängde upp såhär fina pynt till vappen 
Prinsessleksaker till prinsessan
Jag blir lite förundrad över blogger, en del av mina bilder ger nackspärr vid ordentlig anblick, andra fungerar ypperligt. Nåväl, denna "tekniikan ihmelapsi" orkar inte grubbla över det ikväll så det blir att svänga på huvudet nu bara..
Jag vet inte vad tösen tycker om att vi bor på tredje våningen..men det underlättar dock mig då hon själv kan gå upp dem, speciellt om man själv har en matkasse med sig
Årets vappballong, Angry Bird. Surprise Surprise
Dagens bästa: Äntligen fixat klädhängare utanför ytterdörren. Jaa, jaa...jag tycker om ljusrött och går emot alla genus-grejer som finns. Medges.
 
Därtill har vi haft kusinen Aaron ett dygn hos oss och skötas, och livet med två småbarn gick som smort. Båda somnade utan problem och sov sin vana troget 12h (vi kan ibland inte förstå hur båda två varit så duktiga på den fronten). På morgonen tog vi en promenad vid stranden som avslutades med en bit eskimoglass för barnen och kaffe& croissant för de vuxna. En riktigt skön söndag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar