fredag 23 mars 2012

Fotoredigeraren

Alltså det här med fotoredigering är superbt. Jag tog ner en app som har säkert 100 olika sken och nyanser, här är några av dem. Fast idag har jag nog inte tid att leka med den, eftersom min vän kommer hit över och äta tortillas med mig och något glas rött därtill. För att inte glömma voice of Finland OCH Sweden, allt på en och samma kväll
Den här tösen sitter för tillfället på golvet och pratar med sina fötter och kollar på tårna. Lättroad, än så länge
Räknade idag att det är 10 veckor till sommarlovet, det ni! Tiden har faktiskt rusat framåt snabbt senaste månaderna
..och efter 10 veckor väntar cirka 11 veckors lov. Det väntar vi på! Fast dock måste jag tillägga att inte för att trött på mitt jobb, utan för att det i allmänt är skönt med "LOMA". Jobbet kunde jag nog inte vara mer nöjd med, tro det eller ej. Mina elever är helt enkelt bäst..(seriöst alltså nu!).

Trevlig fredag önskar vi till er, och hoppas "that tonight is gonna be a good, good night" för er alla (Black Eyes Peas spelar ser ni här i bakgrunden...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar