måndag 19 mars 2012

I'm on fire!


Tredje inlägget på 10 minuter. Jestas vad jag är på G. Nästan så jag glömmer bort vad jag skulle blogga om - nämligen mina underbara föräldrar. Idag firade vi min namnsdag och de kom över för att ge lite presenter och äta lite smått och gott. Däremot kommer de sällan tomhänta - utan idag kom igen en matkasse till kylskåpet. Dessutom är pappa vår "handy-man" som alltid står till tjänst - nu har vi äntligen kökets skåp barnlåsta och trygga. Kanske lite färre "nej" som man behöver säga om dagen. Bra så.

Någon vecka sedan hade mamma kommit till oss innan jag kom hem från jobbet. Då jag steg in genom dörren väntade mig färdiglagad middag, en mätt och belåten tjej och tulpaner. Jag är lyckligt bortskämd.
Världens bästa mommo/famo, mofa/fafa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar