tisdag 10 april 2012

Skvaller



Jag hade ju helt glömma vilka kändisar vi stötte på i Gäddviks café här innan påsken. Som bakgrund kan jag berätta att det finns en finsk serie jag och Lari båda gillar och kollar varje tisdag - nämligen "Helsingin Herra".

Därav gissa min förvåning då jag var inne på caféet och gick förbi "Stefan" från Helsingin Herra på vägen till toaletten. Trodde jag såg fel.

Ännu mer star-struck blev jag då jag gick tillbaka till bordet och fann Lari och Isabella sitta och prata med "Stefans" bordskompis. Ingen mindre än Jukka Puotila - som för övrigt var väldigt trevlig och pratade glatt med Isabella. Han lär själv bli farfar inom kort.

Lari känner Jukka via en barndomskompis, därav detta samtal. Men oberoende, så var det ändå rätt roligt sammanträffande. Vanliga människor är de ju, men ändå lustigt att se dem sitta där brevid oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar