måndag 6 januari 2014

Födelsedagskalas

Idag firade vi ungdomliga farmor. Härligt med lite program och variation i vardagen. Dessutom fick Isabella träffa efterlängtade kusin, som hon väntat. Han hann knappt komma in genom dörren före hon drog honom vidare för att leka. Min dotter är seriöst och babblar hela tiden, det är få stunder hon är tyst. Undrar vem hon kommer efter.. ja blyg är hon sannerligen inte!

Såhär när man börjat blogga ställs man åter inför frågor hur mycket man vågar dela, också gällande barnens bilder. Nu har jag ju knappt läsare men bilderna finns ju ändå tillgängliga. Får fundera på det. Även iom. att jag är lärare blir det en ytterligare utmaning - då det kan kännas lite konstigt att elever kan läsa om min vardag. Alla är vi ju människor men vi vet ju alla hur lärarna lätt hamnar under förstoringsglaset. Får se om jag lägger lösenord då jag återgår till jobbet. Nåväl, nog om det nu.

Här är nu ännu en bild av mina pärlor - 8 månader och fem fått 3-åringen. Tänk hörni, det här är mina barn! Man får nypa sig i armen alltid då och då. Det såg jag inte i min spåkula 5 år sedan då jag levde fartfyllt singelliv

1 kommentar:

  1. Men jag har hittat tillbaka :) Skulle verkligen vara kul att ses!!

    //Sofia, Edvins mamma

    SvaraRadera